Nog twee nachtjes slapen - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Fleur Linda Dunja - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Fleur Linda Dunja - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur Linda Dunja

01 November 2014 | Nederland, Heemstede

Wat is de tijd snel gegaan. Nog twee nachtjes slapen en dan vertrekken Linda en ik naar Porto Alegre. Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn om een maand in Brazilië te wonen en te leven. Nu ben ik nog druk bezig met het inpakken van mijn koffer. Heb ik nog een wereldstekker nodig? Gaat mijn laptop daar werken? Hoeveel kilo bagage heb ik al in mijn koffer zitten? Welke dingen moet ik nu nog kopen? Dit is toch iets wat ik nooit doe, een maand van huis en zo ver weg. Erg spannend!

  • 04 November 2014 - 18:50

    Fam Roos:

    We benieuwd wat jullie er van gaan maken. kusjes xxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur Linda Dunja

Actief sinds 01 Nov. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 5740

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 30 November 2014

Porto Alegre, We komen eraan!

Landen bezocht: