De Busrit - Reisverslag uit Porto Alegre, Brazilië van Fleur Linda Dunja - WaarBenJij.nu De Busrit - Reisverslag uit Porto Alegre, Brazilië van Fleur Linda Dunja - WaarBenJij.nu

De Busrit

Blijf op de hoogte en volg Fleur Linda Dunja

06 November 2014 | Brazilië, Porto Alegre

Wat een belevenis! Vandaag voor de eerste keer met de bus naar de universiteit. Op de heenweg hadden we de goede bus genomen, alleen de verkeerde kant op. We hebben de rit maar uitgezeten totdat hij weer de juiste kant opreed. Toch een leuk rondje Porto Alegre voor 0,95 cent.
Uiteindelijk viel de busrit mee. Het was maar kwartiertje.
Op de terugweg namen we per ongeluk de verkeerde bus. We werden afgezet bij een busstation. Inmiddels waren Linda en ik lichtelijk hysterisch aan het rondrennen op zoek naar de juiste bus, toen drie lieve studenten ons te hulp schoten. 'Uhm, can we help you?' Ze hielpen ons de juiste rij voor de juiste bus te vinden. Er is hier een heel gestructureerd systeem met een rij waarin iedereen staat te wachten totdat je aan de beurt bent om de bus in te stappen. Ze gingen toevallig onze kant op, dus natuurlijk even een foto gemaakt van onze nieuwe Braziliaanse vrienden voor het blog. Boa Noite!

• 07 November 2014 - 10:03

Rebecca :

Eigenlijk precies als in Nederland dus; in paniek rondrennen in de chaos van het OV.
    Alleen is het in Brazil een stukje gestructureerder ;-)

Enjoy!!

• 07 November 2014 - 14:14

Pa Roos:

toch BLOND allebij !!!!!!!!!!!!!! xxxxxxx

• 07 November 2014 - 19:06

Ingrid BB:

Ha Fleur,
    Leuk al jouw avonturen op afstand mee te maken!!Geniet ervan.

• 16 November 2014 - 17:11

Elly:

Dag Fleur,
    Prachtige foto's! Groetjes uit het natte kikkerlandje Nederland.